Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή 26 Απριλίου 2020

ΛΙΓΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ 10



                                              ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ



   Η πόρτα κτυπά , μια φωνή αποκρουστική ακούγεται έξω από την πόρτα.
  Ανοίξτε … 
  Μάλιστα -  μάλιστα , περιμένετε έρχομαι …  περιμένετε ….
  Ανοίξτε ξανακούγεται η φωνή ακόμα πιο προκλητική και βία . 
  Έρχομαι … περιμένετε …  περιμένετε …. .
  Ανοίγω , και μπροστά μου εμφανίζονται τρεις τύποι με πρόσωπο σκυθρωπό και γαμψή μύτη , φορώντας καπαρντίνα στυλ Χάμφρεϋ Μπόγκαρντ , και μπλε με κίτρινα αστεράκια  περιβραχιόνια στα μπράτσα . 
  Μάλιστα τι θα θέλατε απαντώ.
  Αξιολόγηση κύριε… .

  Αξιολόγηση σκέφτομαι , μα δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος κύριε τολμώ να εκφράσω την σκέψη μου φωναχτά με κάποια επιφυλακτικότητα .  
  Τρανταχτά γέλια ακούγονται , και με ένα σπρώξιμο της πόρτας ,βρίσκονται δύο βήματα μέσα .
    Μα είναι το σπίτι μου το άσυλο μου προσπαθώ να διαμαρτυρηθώ εντόνως.
    Ποιο σπίτι σου κύριε, εδώ αξιολόγηση , καθιστέ ,  και με σπρώχνουν με βίαιο τρόπο  να κάτσω στον καναπέ που έτυχε να βρίσκεται δίπλα μου.
   Ένας από τους τρεις ανοίγει την γκεσταμπίτικη καπαρντίνα και βγάζει μια ταυτότητα .    
 Υπηρεσία αξιολόγησης της ομοσπονδίας .     
  Ωραία και τι θέλετε…
  Ήρθαμε να σε αξιολογήσουμε το πόσο συνεπής πολίτης  είσαι…
  Μα προσπαθώ να είμαι καλός πολίτης τους διακόπτω , απέναντι στην χώρα μου απαντώ χωρίς να το πολύ σκεφτώ   .
  Δεν κατάλαβες κύριε ,θέλουμε να σε αξιολογήσουμε για να δούμε  πόσο συνεπής  πολίτης είσαι απέναντι στην Ομοσπονδία , πόσο πληρώνεις τους φόρους σου , τα κόκκινα δάνεια σου ,για να ξεχρεωθούν αυτά που μας χρωστάς .
  Και αν δεν έχω , αν δεν έχω να δώσω ούτε ένα ευρώ , ούτε ένα μήλο να δώσω  στο παιδί μου .
 Τότε τρανταχτά γέλια ακούστηκαν και η απάντηση τους ήρθε σαν καταπέλτης να μου ρίξει την ταφόπλακα.
  Η αξιολόγηση είναι θέμα ζωής , είναι το εάν θα υπάρχεις σήμερα ή εάν θα υπάρχεις αύριο , η ομοσπονδία έχει κανόνες , απαιτεί προσαρμογή , ειδάλλως είσαι αχρείαστος και αυτό απαιτεί εκτέλεση. 
  Κρύος ιδρώτας με πλημμυρίζει .
 Η ψυχή μου αρχίζει να ζωντανεύει μέσα μου , κάτι με αναστατώνει , αρχίζω να σκέφτομαι  , ναι να σκέπτομαι , ότι η ζωή μου είναι δικιά μου  , ότι η χώρα όπου ζω και αναπνέω μου ανήκει  , η οικογένεια μου , το είναι μου , η χαρά μου , η λύπη μου , μου ανήκουν . 
  Πρέπει να διαλύσω αυτή την σκηνή από σκόνη που μου δημιούργησε ο φόβος, παίρνω βαθιά ανάσα και με ένα φύσημα διαλύω , τις τρομερές αέρινες φιγούρες .   
  Πάει έφυγαν.   
 Έγινα άνθρωπος , δεν φοβάμαι , δεν μου καίγεται καρφί για την Ομοσπονδία, εγώ ανήκω στον εαυτόν μου , στον λαό μου , και στην πατρίδα μου.   
                                                                                     
    Ετος 2016                                                                  ΒΑΣΙΛΗΣ  ΔΑΓΡΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου