Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 25 Απριλίου 2020

ΛΙΓΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ 4




ΑΠΛΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ




    Τα σπαθιά έχουν βγει από τα θηκάρια τους  , η μονομαχία συνεχίζεται , από την μια πλευρά η αδέκαστη δικαιοσύνη , και από την άλλη η κοινοβουλευτική - νομοθετική εξουσία . Στην κερκίδα ο Γραπτός με τον Άγραφο νόμο .

    Δεν έχει σημασία στην άρρενα ποιος θα νικήσει.

    Η νίκη θα είναι στην κερκίδα .

    Ο Άγραφος νόμος που εδώ και καιρό το ομολογώ τον είχε πάρει ο ύπνος , ξύπνησε , σηκώθηκε , και άρχισε να αντιμιλά στον Γραπτό.

    - Δεν μπορείς να υπερβαίνεις τα όρια της συνείδησης.         

    - Μπα ποιος το λέει αυτό ,εμένα με φτιάχνουν , και με στολίζουν με ωραίες διατάξεις, και με όμορφες εγκυκλίους ,οι αντιπρόσωποι της πλειοψηφίας και αν το θες του λαού , και δεν στο κρύβω ότι με τόσες ομορφιές γύρω μου , αυτό μου αρέσει απαντά με έντονο ύφος ο Γραπτός νόμος.

     - Δηλαδή θέλεις να μας πεις ότι ενεργείς υπέρ του λαού ; Απάντησε με κάποια δόση θυμού ο Άγραφος νόμος.

     - Βεβαίως, ενεργώ υπέρ της σωστής διοίκησης του κράτους .

     - Αυτό δεν σημαίνει ότι θα ενεργείς, υπέρ της ελευθερίας , υπέρ της ανεξαρτησίας , υπέρ της εθνικής κυριαρχίας , υπέρ της δημοκρατίας του λαού.

      -  Μα βρισκόμαστε υπό ειδικό καθεστώς χρωστάμε , και για να σου ξομολογηθώ  και κάτι άλλο ,και εμένα δεν μου είναι εύκολο να κουβαλάω τόσα μνημόνια , και μέσα σε αυτά την απώλεια της εθνικής κυριαρχίας , την υπαγωγή στο Αγγλικό δίκαιο , το PSI , το ξεπούλημα της Ενέργειας ,των παραλίων , και πολλών άλλων που δεν θέλω να τα θυμηθώ. 

      - Μα με όλα αυτά θα προκαλέσεις  δυστυχία στον λαό , άκουσε με , και εγώ κουβαλάω βαριά κληρονομιά από την αρχαιότητα με την Αντιγόνη του Σοφοκλή , και την ηθική υποχρέωση ενός λαού να αντιστέκεται στον κάθε κατακτητή, με πολλά παράδειγμα της νεότερης ιστορίας του παρόλα αυτά αντιστέκομαι .                            

       - Ναι δίκαιο έχεις,  αλλά δεν φταίω εγώ , εμένα με κατασκευάζουν ,οι αντιπρόσωποι της πλειοψηφίας έτσι όπως τους ορίζει το σύστημα της εκλογής τους.  

      Τότε λίγο παραδίπλα μια όμορφη νεαρή κοπέλα που συστήθηκε ότι την λένε Απλή αναλογική σηκώθηκε και είπε:

      -  Αν εμένα με εφάρμοζαν που είμαι και η δικαιότερη , τότε δεν θα υπήρχε η διαφωνία  που υπάρχει τώρα μεταξύ σας , γιατί θα εκφραζόταν πλήρως και απόλυτα η θέληση του λαού.

        Την συζήτηση άκουσε μια κακάσχημη εύσωμη κυρία που μασουλούσε συνεχώς ,  που όπως συστήθηκε αργότερα λέει ότι την λένε Η ενισχυμένη των συν πενήντα εδρών , και χωρίς να σηκωθεί γύρισε προς τους τρεις και είπε με δυνατή φωνή έτσι ώστε να την ακούσουν όλοι:  

       -  Τι λέτε καλέ , εάν δεν υπήρχα εγώ , δεν θα υπήρχε έστω αν το θέλετε μία πλασματική πλειοψηφία για να κυβερνηθεί αυτός ο λαός.

         Εδώ έγινε απόλυτη σιωπή , ο λαός πλην μιας μειοψηφίας που ήθελε να την ονομάζουν  Ελίτ , έπαψε να κοιτά προς την άρρενα , και χιλιάδες βλέμματα έπεσαν πάνω στους τρεις , στον Γραπτό , στον Άγραφο νόμο και στην όμορφη κοπέλα που λεγόταν Απλή αναλογική .

         τότε κατάλαβαν και οι τρείς τους , ότι έπρεπε μεταξύ τους να συμφιλιωθούν , όπως άλλωστε και έγινε , και χωρίς να το πολύ σκεφτούν αγκάλιασε ο ένας τον άλλον .

  Ο λαός ξέσπασε σε ζητωκραυγές και χειροκροτήματα.

   Μόνο η εύσωμη κακάσχημη κυρία της Ενισχυμένης των πενήντα εδρών συνέχισε να μασουλάει και με απλανές βλέμμα,  μαζί με την μειοψηφία της Ελίτ συνέχιζαν να κοιτούν την άρρενα που η μονομαχία τώρα συνεχιζόταν με πολύ χαλαρούς ρυθμούς.



 Έτος  2014

                                                                       ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΑΓΡΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου